Org Mama Papa Kat Sini

Monday, November 15, 2010

My cutes Baby..SYABIL ZAFRAN SUFFIAN

Pada semua yg selalu tanya zaza bila nak updatekan picture terbaru zafran so zaza create this blog special untuk zafran.....selain pic zafran,za harap para ibu bapa di luar sana bleh la komen and berkongsi ilmu ttg our baby ok.....


Nama saya SYABIL ZAFRAN BIN SUFFIAN
Saya di lahirkan pada 27.April 2010 bersamaan dgn hari SELASA iaitu Hari KONVO mama saya.(cian mama konvo kat hsptal)..Saya FIRST baby mama n papa.Juga FIRST cucu mak tok saya serta FIRST cucu lelaki tok wan n umi saya.








Nota Cutes
--->Jenguk2 la blog neh ek

1 BUDAK COMEL:

Post a Comment

hye..tq coz comment yer..
klu pyan ada masa pyan balas ok

 
Semua benda dalam blog ni termasuk icon cute2 tu adalah hak Belog Cik Pyan 11April2011 ©